26.04.2006. spontane suze

Piše: Arch402.blogger.ba

“..kupuju sume, i hidrocentale i drze pola drzave…
njihovi potomci…cisti kokain i ruke od svile i TUDJE GLADNE GODINE…”
Minimalizam, Letu Stuke

Maloprije slusam ovu predivnu pjesmu, i spontano pocinjem plakati. Ok, znam ja ovo sve, znam da nam kriminalci, beskicmenjaci, nesposobni iskompleksirani isfrustirani maloumnici vode ovu drzavu, i da nam otimaju zivote svaki dan, ali Letu stuke su to tako lijepo srocili, da me jednostavno pogadja u dusu i srce.

I ok, priznajem da nije samo to uzrok mojih suza.

10 komentara

  1. stvarno nam beskicmenjaci vode drzavu, ali dio krivice pada i na nas, to je jedna velika i tuzna istina… mi sutimo i trpimo.
    stuke su stvarno genijalno opisale tu situaciju, ublazujuci taj dojam crnila i bezizlaznosti. hoce reci, budi sretan i zadovoljan onim sto imas, bori se za bolje sutra, ali tiho i neupadljivo.
    bravo stukama!!!

  2. aaha NEko je podivljo…aa Stuke su pravi izrod i jedno od najboljih osvjezenja u muzici,a inace naucio sam sve pjesme sa ovog albuma.i da se nadovezem na ovo “..kupuju sume, i hidrocentale i drze pola drzave…
    njihovi potomci…cisti kokain i ruke od svile i TUDJE GLADNE GODINE…”
    Minimalizam, Letu Stuke

    Mislim,mora nam biti tako kad uvijek glasamo za iste fasiste koji gaze drzavu,a mi isto zaludjeni…”Koja to gazi nas cizma,nacionalizma…” to je to…Sve 3 stranke na celu su sranje…hehe necu o politici..nego jednostavno je…mora se priznati kad je tako..jebem ti nacionalizam

Komentariši